Informatie tijdens vakantieperiode

Tijdens de vakantieperiode is onze school open van maandag 1/7/2024 tot vrijdag 5/7/2024 (van 10u - 15u) en vanaf maandag 19/8/2024 tot de start van het schooljaar.

Voor informatie rond inschrijvingen in BSBO 't Vestje kan u best contact opnemen via e-mail:

Voor informatie rond inschrijvingen in BSBO De Balderschool kan u best contact opnemen via e-mail:

We nemen zo snel mogelijk contact met u op om verder af te stemmen.

Er zijn nog enkele vrije plaatsen binnen type Basisaanbod en type 9.